Belaan ku

Tuesday, November 23, 2010

Sumpah aku tak layan Alisa Sinetron Indon yg dipuja oleh mak long aku..

Tetiba ramai anak2 dara sunti nak jadi baik mcm si Alisa ni...mak2 dara pulak nak namakan anak dia Alisa biar berhati emas mcm Alisa..
Aku tak tengoj,tapi iklan dia selalu ade.....yg aku ingat ade satu insiden pasal citer ni between aku n maklong aku...sila lihat di bawah..eceh!

maklong : hari ni hari ape?
aku : ahad
maklong : phew.(bunyi direka).lega,kalau tak tak tau ape jadi ngan nonok..
aku : (erk...knp ngan nonok dia?)nonok?apesal...?
maklong : Nono lah!!!!!
setelah dimaki dengan agak kasar baru aku tau rupanya aku jahil pasal sinetron ni...Nono tu nama watak la nok!!!salah hengkau,sape suruh letak nama Nono..takde nama lain  ke?Wahid ke..Jepri ke atau abg botak?
salam tulus mulus

No comments:

Post a Comment