Belaan ku

Thursday, November 25, 2010

Malam yang sepi pi pi...

sesungguhnya itu lagu yg terkenal mase zaman kecomelan aku a.k.a kekecikkan aku...malam yang sepi pi pi,Pak Mat jual roti ti ti...(mula2 nyanyi je dah tau betapa tak releven nye menjual roti di malam hari..apekah?!~)~tapi kalau betul kisah tu yang memang ade orang menjual roti,aku beli skrg ni..sbb perut berbunyi2...Malam2 macam ni plus hujan,teringin plak nak makan kan..?adoi..sedapnye kalau ade trifle...Korang tau tak trifle..?lebih kurang mcm ni la imej nye..




eh,shilap..ini karipap pusing cik lela!...





Ha...ini barula trifle....esok atau lusa kalau sempat aku tuliskan resipi dia k...aku penah buat dulu n memang yummy..terangkat !~~~boleh wat bekal anak kau gi sekolah tadika..mesti cikgu2 tadika memuji kau...awwwwwwwwwwww





2 comments:

  1. saya menunggu...

    http://simplyakuogosh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. okay............saye daaaaaaaaaaaaaaatang..............

    ReplyDelete