Belaan ku

Thursday, November 25, 2010

Ape aku kesah??

alkisah..(chewah..)..sebagai manusia biasa kita ni ade gak perasan yang kita ni kaya,baik,lawa,cun,ramai peminat n whateverlah....bile dah ade perasan yg perasan mcm tu..mula la nak memilih kawan...kalau ko cantik,ko kena kawan yang cantik la kisahnye!tak ke hampeh statement itu~bukanlah aku nak cakap aku ni baik.(ko tengah perasan ke ape iza?tak.aku nak sori..)..aku penah dilarang(aku try cari perkataan yg lebih bergaya dr melarang ni tapi sumpah tak jumpe) berkawan ngan sorg minah ni mase aku belajar dulu..dia ni baik,pendiam,tak ramai kawan..org tanak kawan ngan dia sbb dia agak pelik..dia ni sebaya ngan aku,bayangkan dah umo2 masih nak pakai brg Hello Kitty , dr tudung sampai kasut dia nak pink..orgnye pun agak weird la gak..itu aku akui..tapi bagi aku tak salah kalau dia nak kawan sebab : (sila rujuk di bawah) ADOI,mcm esei ..

                    1)dia manusia biase gak
                    2)dia bukan pembunuh
                    3)kira okeylah dia pakai Hello Kitty,
                       kalau Hoi Kitty lagi kuang ajaq bunyinye kan...
                    4)dia baik,selalu banje aku makan eskrim
                    5)wane pink tak bersalah.....

Tapi mungkin mental org kita yg pelik...sian ko pompuan,mane la ko skrg,aku try cari ko kat fesbuk pun tak jumpe even aku dah taip nama ko n "hello kitty"....rindu kat kau....


teresak-esak diorang pah kalau nampak ko sekarang!~kelllas kete ko!

No comments:

Post a Comment