Belaan ku

Sunday, January 9, 2011

Ana Raffali menang AJL 25

Faktor-Sibuk

First sekali saye dah buat alasan kukuh kenape tak update blog dua tiga hari ni.Semalam ingat nak update,tapi lupe ade date ngan Faizal Tahir..Tu yang tak jadi...Korang mesti tengok AJL 25 malam tadi kan?So what do u think?Masing-masing mesti ade agenda tersendiri serta pendapat bernas mengalahkan juri.Mesti punye...Macam adik saye sorang tu,bile dapat tau Ana Raffali menang dia terus mesej saye....(SMS tak boleh tunjuk sebab terlampau sensored)Tak baik kau!

Apepun,congrates to u Ana...All the best and jangan demand and belagak kau kat industri hiburan Malaysia ni.Sebagai juri tak bertauliah saye nak komen Ana-"Apesal baju merah kau tu tak lawa,yang putih tu lawa.?"..bernaskah?


Ni Lirik lagu yang menang tu,boleh tahan..INGAT!!Jangan asyik nak kena INGATkan je..


Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali


Jangan disusun kata-kata penamat

Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari


Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

3 comments: